środa, 6 marca 2013

Noc kairu


"Noc kairu" to nazwa granatowego kamienia, o bardzo dyskretnej urodzie, który w odpowiednim świetle iskrzy się tysiącem srebrnych drobinek - jak rozgwieżdżone niebo. Wykorzystałam go do tych dwuczęściowych kolczyków, jako centralny dolny element. Na górę z kolei wybrałam kule naturalnego turkusu, a całość uzupełniłam kryształkami Swarovskiego i szklanymi japońskimi koralikami. 

Kolczyki są na krytych srebrnych sztyftach, impregnowane, podklejone od tyłu turkusowym eko zamszem.
Dość duże - długość 6,8 cm, szerokość w najszerszym miejscu 4,8 cm; mimo swych rozmiarów lekkie - kolczyk waży 9 g.

Komponują się rewelacyjnie z dżinsem, a także ze skórą - sfotografowałam je na tle mojego niebieskiego skórzanego żakietu. Prostej, granatowej sukience dodałyby wyrafinowanej elegancji, a letniej, lnianej, białej odzieży odrobinę orientalnego szyku. W sumie bardzo uniwersalny, zwracający uwagę model.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz