czwartek, 28 marca 2013

Cappuccino



Jak z carskiej Rosji ale z włoskim kolorytem :) Dzięki bogatej formie kolczyki sprawiają wrażenie masywnych, ciężkich (a są leciutkie, bo jedynie 6 g), dostojnych - dla damy z wyższych sfer :) 

Robota przy nich była iście koronkowa. Dwukrotnie prułam i zaczynałam od nowa, tak ciężko było utrzymać w ryzach te wszystkie zawijasy - by się nie przekręcały i trzymały się osi symetrii. Ale zaparłam się - miało być cappuccino z pianką no i jest!

Centralny element stanowią kule agatu - białego z lekkimi, beżowymi, rozmytymi smugami. Do nich dodałam kryształy Swarovskiego w trzech kolorach i szklane koraliki również w trzech kolorach, w tym bardzo ładne białe z perłową powłoką. Bigle są srebrna, otwarte. Wymiary kolczyków: długość 5,5 cm (bez bigla) szerokość w najszerszym miejscu 3,2 cm. Kolczyki są zaimpregnowane, od tyłu podklejone białym eko zamszem.

Zdjęcie robiłam na tle beżowej organzy i sądzę, że właśnie z prostą organzową sukienką prezentowałyby się najlepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz