sobota, 23 stycznia 2016

Turkusowa swoboda / Freeform turquoise

Tego rodzaju bransoletę w układzie swobodnym miałam okazję wykonać po raz pierwszy, na specjalne zamówienie mojej wiernej Klientki, która zachęciła mnie do zrobienia czegoś "innego".

This type freeform bracelet I've made for the first time - as a special request of my lovely customer, who encouraged me to create such an unusual design.

Miał powstać komplet złożony z bransolety z kolczykami, do którego postanowiłam dodać jeszcze mały prezent od firmy - pierścionek. Do wykonania kompletu użyłam kropli naturalnego howlitu, kryształów Swarovskiego w bardzo neutralnym kolorze "silk" oraz  z uwagi na to, że Klientka nosi dużo srebra, srebrzonych koralików. Ponadto wplotłam kilka naturalnych, nieregularnych turkusów... Zapięcie jest magnetyczne - niesamowicie wygodne przy samodzielnym nakładaniu bransolet. 

I was requested to make a bracelet - earrings set (a ring is a 'thank you' gift I hope she'll like). I've used natural howlithes, Swarovski Elements crystals in neutral color named 'silk', and silver lined seed beads. And I worked-in some lovely natural, freeform turquoises... I've used magnetic clasp - it's very, very easy to close.

Bransoleta ma szerokość 7,5 cm, kolczyki 3 cm w najszerszym miejscu i 8 cm do szczytu bigla.

The bracelet is 3 inches wide, the earrings are 1.3 inch wide and 3 inches long (to the top of the hook)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz