środa, 20 listopada 2013

naszyjnik Ipanema / Ipanema Necklace

Rozzuchwalona wygraną w wyzwaniu 'Minimalizm' przygotowałam naszyjnik na nowe wyzwanie Kreatywnego Kufra:

Ipanema jest dzielnicą Rio de Janeiro - kolorowa, tętniąca życiem, niezwykle elegancka i oszałamiająco ekskluzywna. Złocista plaża i szafirowy ocean dodają jej tylko charakteru... I właśnie taki miał być mój naszyjnik - dlatego kolory nawiązują do atlantyckiej wody i szykownego blichtru dzielnicy  :)


Naszyjnik jest dość duży, złożony z 3 elementów - centralnego z fenomenalnym szklanym kaboszonem, mieniącym się złoto, kobaltowo i turkusowo w zależności od kąta padania światła i bocznych, do których wykonania użyłam malowanych na matowe złoto kul. Do wiązania służy szyfonowa wstążka. 

Jak myślicie - udało mi się uchwycić ducha Ipanemy w moim naszyjniku? :)







5 komentarzy:

  1. Prześliczny. Cudownie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie kobaltu i złota. Nigdy chyba nie wyjdzie z mody, a do tego jest szalenie efektowne:-)
    Piękny naszyjnik. Już widzę sukienkę, do której by pasował, oczywiście autorstwa jednego z Brazylijczyków, naoglądałam się ostatnio ich kolekcji:-)
    Życzę powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, już same te kolory są na tyle "wystrzałowe", że niewiele im potrzeba :)
      Dziękuję za życzenia!

      Usuń
  3. Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :)
    W takich kolorach to ja mogę non-stop robić...

    OdpowiedzUsuń