poniedziałek, 1 lipca 2013

Bransoleta Szmaragdowej Królowej / Emerald Queen Bracelet


Bransoletę wykonałam na konkurs Fashion Colorworks Beading Contest, w jednej z zadanych kombinacji kolorystycznych. Oprócz ukochanej przeze mnie techniki sutasz, tym razem wykorzystałam również haft koralikowy - i efekt końcowy spodobał mi się tak bardzo, że z pewnością będę częściej sięgać po tę technikę przy tworzeniu mojej biżuterii.

This bracelet was made for the Fashion Colorworks Beading Contest in one of the required color combinations. I've used my beloved technique - soutache, but this time - additionally - I've tried the peyote and herringbone beading stiches. I've liked the results, so I'm sure I'll use it again.

Bransoleta rozmiarowo wyszła w sam raz - szerokość w najszerszym miejscu to 3,8 cm, długość całkowita (bez metalowych elementów zapięcia) to 16,4 cm. Zapięcie regulowane - łańcuszek. Przedmiot - jak wszystkie - bardzo lekki (11 g), od tyłu podklejony naturalnym zamszem, obustronnie impregnowany.

The size of the bracelet is ideal - not too big, not too small. 3,8 cm wide and 16,4 cm long (without the chain closure) and feather light. The back side is covered with natural suede, and the item is impregnated both sides.

Centralnie umieściłam okrągły kryształ Swarovskiego w przepięknym szmaragdowym kolorze. Otuliłam go maleńkimi szklanymi koralikami i cyrkoniami. Boczne części bransolety to kule fasetowanego jadeitu w otoczeniu miniaturowych (1,5 mm średnicy) szklanych japońskich koralików.

In the center I've put the round Swarovski crystal in the beautiful shade of emerald. It's surrounded by rhinestones and seed beads, and side elements are made with natural, faceted jade balls.

I jeszcze kilka zbliżeń na koniec :)
 And more close-ups :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz