niedziela, 14 kwietnia 2013

Swarovski Rose Gold - brzoskwinie z szampanem


Nowy, piękny kolor w palecie kryształów Swarovskiego: rose gold, to centralny element nowo wykonanych przeze mnie kolczyków.

(źródło: sklepbukowiec.pl)

Nazwa dość dobrze oddaje właściwości koloru - różowe złoto, czyli taka złocista, szampańska, jasna brzoskwinka. Dodałam jej trochę brzoskwiniowego różu, pomarańczu, ciemnej miedzi... 
Praca byla iście benedyktyńska - najmniejsze koraliki (te najciemniejsze) mają niewiele ponad 1 mm średnicy -  zrobienie pary kolczyków zajęło mi 12 godzin. Naturalnie nie byłam w stanie zrobić tego na raz, po 3 godzinach bolały mnie oczy, że o palcach nie wspomnę. Ale z efektu jestem bardzo zadowolona - szkoda tylko, że moje zdjęcia go w pełni nie oddają, bo na żywo kolczyki wyglądają, nieskromnie mówiąc - olśniewająco.

Kolczyki są okazałe, duże,  w najszerszym miejscu mają 4,2 mm szerokości, długość kolczyka to 7,5 mm, waga 9 g. Bigle srebrne, zamknięte. Kolczyki są zaimpregnowane, od tyłu podklejone naturalnym zamszem.

Stanowiłyby doskonałe uzupełnienie każdej długiej koktajlowej lub wieczorowej sukni w szerokiej palecie barw (kremowy, brzoskwiniowy, beżowy, pomarańczowy, brązowy, rudy), albo ślubnej kreacji bazującej na wzorach antyku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz